Urząd Miejski w Tyczynie
Herb Tyczyna
bip.gov.pl
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty sprawa: dostawa materiałów biurowych dla potrzeb obsługi Urzędu Miejskiego w Tyczynie w okresie od dnia 3 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
sprawa: dostawa materiałów biurowych dla potrzeb obsługi Urzędu Miejskiego w Tyczynie
w okresie od dnia 3 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r
.
 
            Działając na podstawie § 4 „Regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro” informuję, że w postępowaniu w sprawie dostawy materiałów biurowych dla potrzeb obsługi Urzędu Miejskiego w Tyczynie w okresie od dnia 3 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r , została wybrana oferta złożona przez HURT- PAPIER Spółka Jawna w Rzeszowie, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, na kwotę 29 015,86 zł.
          

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej Plik pdf 331.55 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Tyczynie
WytworzyłKrystyna Knutel - inspektor2019-01-02
Publikujący Andrzej Siwiec 2019-01-02 14:04
Modyfikacja Andrzej Siwiec 2019-01-02 14:05
Urząd Miejski w Tyczynie
Urząd Miejski w Tyczynie, Rynek 18, 36-020 Tyczyn , tel. (0-17) 22-19-310 , e-mail: bip@tyczyn.pl
Wygenerowano: 17 czerwca 2019r. 07:07:11
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.